SPODNÍ PRÁDLO: ano x ne?

Jak moc je spodní prádlo kontroverzní? (Bavíme se o tom ženském.) V dnešní době se spíše řeší, zda se má vůbec nosit. Sama někdy uvažuji nad tím, jestli pod některé kousky brát podprsenku. Je ale pravda, že s ní se cítím lépe. 
Ne vždy slyšíte slyšet dámy bavit se o spodním prádle. Nechci být úplně zastáncem těchto konverzací, ale jak jsem zjistila, mezi mými kamarádkami si o tom rádi popovídáme a je to super zjistit, že jsme na stejné vlně. 


A proč chci vůbec psát článek s tématikou spodního prádla? Napadlo mě to zrovna tehdy, když jsem si objednávala další kousek do mé sbírky. Ráda bych se chtěla podělit s vámi o své zkušenosti.  Jedna z nich je ta, že pokud nemám zrovna na sobě pohodlnou podprsenku nebo kalhotky, celý den je v háji. Neměla bych to napsat tak drsně, ale je to tak. Můžete mít nejpohodlnější svetr na světě, ale pocit nesprávného výběru podprdy je silnější. Máte to tak také? 😄

Možná se mi smějete a nechápete mě. Ale zažila jsem toho dost. Jako malé holky to neřešíme. Je nám to jedno. Hlavně ať jsou růžové, že ano? Potom jsme začali řešit první podprsenky. Také další zkouška života. Najít tu vhodnou byl docela oříšek, ale přeci jen jsem našla. A teď? Můžu nakupovat jenom podprsenky.
Na střední vidíme ostatní holky, jejich postavy a jelikož s námi háže puberta (i když já jsem byla to šťastné dítě rodičů, kdy jsem si našla brzy kluka a puberta neměla čas se mnou pořádně zalomcovat 😅), máme tendenci vypadat nejlíp. 
Koupila jsem si několik kalhotek a podprsenek, které sice vypadají hezky, ale mám je vzadu v šuplíku a jsem ráda, když je vytáhnu jednou do roka (a to ještě s nechutí, jelikož vím, jak moc nepohodlná je). Jedno léto jsem si řekla, že když už jsem si vydělala nějakou tu korunu z brigády, nebude špatné si objednat kalhotky od Victoria's Secret, přesněji od Pink, hodně úspěšné značky spodního prádla. Jsou to už tři roky, ale kalhotky pořád mám a jsou stejně pohodlné jako na začátku. Krajka se ani jednou neodpárala! Toto mě začalo utvrzovat v přesvědčení, že bude lepší si za kvalitu a pohodlnost alespoň někdy lepší připlatit.

A jak to dopadlo? Do dneška mám více spodního prádla od této značky, také něco od Calvina Kleina. Právě od CK mám dva kousky. Krásnější a pohodlnější jsem snad nikdy na sobě neměla. Nelituji ani chvilku těch utracených peněz. Pokud však chcete zvolit levnější variantu, můžu vám za sebe doporučit Tezenis a Lindex, kde se dají najít krásné kousky (a hlavně pohodlné). Právě v Lindexu jsem si koupila braletku, na kterou nedám dopustit a kterou volím hlavně v zimě, pod svetry. 


Nemůžu mluvit za všechny, ale podle mě by mělo být spodní prádlo něco, v čem se máte na prvním místě cítit pohodlně a často také sexy. Ukazuje nám to naši krásu, kterou vidíme především my a umí nám to dodat sebevědomí, které některým z nás často chybí. Občas je to právě spodní prádlo, které krásně zvýrazní naše křivky. A na tom si my ženy hodně potrpíme, nemám pravdu? I malá prsa jsou prsa a má to své výhody ⇨ vlastní zkušenost. Někdo má větší zadek, ale proč toho nevyužít? Každému se líbí něco jiného a je jen na nás, úžasných a sebevědomých ženách, jak se k tomu postavíme, jak dáme najevo naši krásu. Nezapomeňte, všechny jsme krásné!

Každá máme to svoje spodní prádlo, které preferujeme a nedáme na něj dopustit. Avšak často se stává, že trvá dlouho, než to pravé ořechové najdeme. Proto bych byla ráda, kdybyste nejen mně, ale i ostatním čtenářkám tady na blogu napsali do komentářů, jaké máte zkušenosti se spodním prádlem, jakou značku preferujete a co si myslíte o spodním prádle samotném. Váše názory si ráda přečtu, moc se těším na komentáře 💋

S 💗 J.

You May Also Like

10 comments

  1. Já nemám vyhraněnou značku na prádlo, ale CK bych chtěla někdy vyzkoušet :) jinak moc nemusím tanga, jsou mi nepohodlná a topy bez podprsenky se mi líbí, ale bohužel bez podprsenky moje prsa nevypadají moc dobře, takže je tak často nenosím :D

    Lady Lenna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. CK jen doporučuji, ale sama na ně budu vždy šetřit :D Musím se k tobě připojit v tom, že moje prsa také vypadají bez podprsenky divně. Ale pod nějaké svetry to špatně vypadat nemusí ;)

      Vymazat
  2. Ja si bez spodného prádla neviem predstaviť život, teda minimálne bez podprsenky :D Super článok, Calvina Kleina a Victoriu milujeeem <3 A ešte si sem-tam doprajem Agent Provocateur :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Agent Provocateur? O tom slyším prvně! Musím se hned na to podívat! :)

      Vymazat
  3. Spodní prádlo od Victorky je pro mě nejlepší a nosím ho nejraději. Skvěle pohodlné a krásné :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Já mam nejraději bezešvé :) vůbec ho na sobě necítím a ani nejde vidět. Tohle by asi na mě nebylo. :)
    Ejnets v Lisabonu | instagram: EJNETS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si také uvědomuji, že je pro mě pohodlnější to, co nejde ani pomalu cítit :D ale teď jsem si koupila od CK bez košíčků, hodně podobnou braletce a je nejpohodlnější asi, co mám :)

      Vymazat
  5. já jsem nikdy až takové problémy se spodním prádlem neměla.. :D , spíš jsem vybírala z estetických důvodů- aby vypadal zadek/prsa dobře, aby to spodní prádlo samo o sobě vypadalo dobře.. no co se týče podprsenek, co mi vyloženě nevyhovují jsou rozhodně z C&A, koupila jsem si jednou a po prvním dni mě neskutečně kousala kostice:/ hrozná investice, je pravda, že jsem si koupila jen jednu, ale druhou bych ani už nekoupila..
    a kalhotky.. miluju intimissimi.. mám od nich bezešvé tanga a ve skříni jsou už... vlastně asi 5 let ( hrozná doba, cítím se jak prase, že nosím stejné spoďáry takovou dobu) A JAKO POPRVÉ! super pohodlné, cenově přijatelné, ani vlastně necítím, že je nosím. :)
    http://lalpap.wixsite.com/linstrifles

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip! Do intimissimi plánuji jít už nějakou tu dobu, tak příště tam zajdu. A nejsi prase, také mám některé kalhotky několik let, ale pokud pořád plní svůj účel, proč ne? :)

      Vymazat
  6. Ja som vždy milovala Victoriu a prednedávnom sa mi dokonca podarilo pár kúskov uchmatnúť v obchode v Londýne. Konkrétne štvoro nohavičiek.. Troji z nich sú úžasné a nosím ich skoro stále ale jedny sa mi roztiahli. Tiež milujem čipkované podprsenky bez výztuže, úžasné a lacné sú napríklad z Primarku, ale ja mám jednu obľúbenú z Lindexu. Je už v troško horšom stave. Čipka odstáva, sú na nej žmolky, skrátka vidieť, že je nosená a to ju budem mať za chvíľu len rok. Každopádne ju aj tak milujem, tie košíkové podprsenky som nikdy moc neobľubovala, to už skôr športové. Taktiež mám pod niektoré trička rada nálepky na bradavky, je to docela pohodlné a ľahko to nahradí podprsenku tam kde sa nehodí :) Inak super člábnok.

    OdpovědětVymazat