SUMMER WISHLIST | skin care&make-up

Krásný den všem! Jak si užíváte poslední prázdninové dny? Doufám, že naplno. I když léto ještě neskončilo, stresy nad novou školou, novým prostředím a novými lidmi u mě začínají vyvolávat daleko větší obavy než na začátku léta, kdy jsem byla natěšená. Teď mám ale pocit, že už nejsem ta malá holka a přechází na mě jakási odpovědnost. Přeci jen, nikdy jsem nebyla sama přes týden v cizím (brzy už i v mém) bytě. Jak strávím volný čas? Přeci se jen nebudu pořád učit! A co kamarádi? Udělají si na mě čas? Milion otazníků kolem toho všeho mě vážně děsí :D.

Jelikož jsem nákupní maniačka (ano, už jsem si to i já sama přiznala :D), utěšuji se tím, že vytáhnu paty z domu a půjdu nakupovat. Sranda je, že už teď vím, co to bude. A o tom je dnešní článek. S novým prostředím na mě vyletěly i nové myšlenky toho, že se musím o sebe starat víc než bylo zvykem. Také by bylo fajn pořídit si lepší kosmetiku, díky které bude moje líčení lehčí a daleko promyšlenější. A také kvalitnější. Musím totiž přiznat, že zatím koupené make-upy v drogérii nejsou špatné, ale když vidím na internetu, že to jde ještě lépe, přemůže vás pocit, že takové produkty musíte mít taky. No okecávám to hodně, takže šup na to.


Nars korektor je všem dobře známý. Stejně jako Urban Decay All Nighter Liquid Foundation make-up. Bez korektoru nedám ani ránu. Moje pleť není problémová, avšak kruhy pod očima mě trápí už nějaký ten pátek. Proto si potrpím na dobrém krytí a jsem ochotna si hodně připlatit. Make-upy už tolik nepoužívám. Mám doma tři z drogérie, které mi sice vyhovují krytím, ale co se týče viditelnosti z blízké vzdálenosti, je mi to nepříjemné. Po nějaké hodině mi zviditelňují vrásčitá místa kolem nosu a úst. Takže se posnažím co nejrychleji dopotřebovat tyto produkty a vrhnout se na tento opěvovaný make-up (i když na něj budu muset trochu našetřit).

V pudrech nejsem zase až takový odborník a doteď nedám dopustit na svého miláčka od NYC. Změna je život a po koupi produktů na obočí od NYX jsem si řekla, že dám na rady několika blogerek a youtuberek a pořídím si také v budoucnu HD Finishing Powder. Cena není vysoká a pokud je kvalita taková, jak se říká, budu mít zřejmě dalšího oblíbence. 

Vlastním jen jeden bronzer, který je součástí paletky, ale po nějaké době mě ten naoranžovělý odstín přestal dost bavit a už vůbec po něm nesahám. Mé kosmetické srdíčko už rok touží po Hoola bronzeru od značky Benefit. Nadšení kolem něj dává najevo, že to nebude jen nějaký bronzer. Ovšem cena je o pár stovek dražší v porovnání s bronzerem od Makeup Revolution. 

Od Narsu tu mám i dalšího známého zástupce. Nebudu kecat - v tomto wishlistu jsou spíše dražší produkty, ale ono vás po nějakých zkušenostech donutí přát si a následně koupit tu kvalitnější kosmetiku. Tvářenek mám dost, ale i tak si nemůžu pomoct a toužím po Nars tvářence - Orgasm Blush. No nevypadá nádherně? 

Paletek na oči mám také hodně, ale z té levnější kategorie. Nejoblíbenější je určitě ta od Zoevy (můžete mrknout v tomto článku, kde najdete také víc produktů, které současně - ale podle dnešního článku asi ne na dlouho :D, používám). Urban Decay má však své proslulé paletky, které chci už nějaký ten pátek. I když mě nadchla nová Naked Heat paletka, vždy skončím u těch 'nudných odstínů'. A tomu odpovídá Naked Ultimate Basics paletka. Její obal, stíny a to zrcátko?! To musím mít! ☺

Pečující kosmetiku jsem pořádně objevila až teď. Vždy jsem si myslela, že se o svoji pleť starám dobře. Po koupi hydratačního krému od Kiehl's jsem zjistila, že teprve teď o ni pečuji dobře (ale o tom v pozdějším článku). K nákupu jsem dostala vzorek masky Calendula & Aloe Soothing Hydration Masque. Moc mě překvapila a silně uvažuji nad tím, že si ji pořídím. Je příjemná a hlavně: na druhý den je má pleť jako dětská prdelka :D

A také nesmím zapomenout na 'nalepovací masku', přesněji Coconut Ceramide Sheet Mask. Zatím jsem zkoušela jen tu od Garnieru a tu miluji a ráda bych zkusila i tuhle. Upřímně je jich ale více, které bych ráda vyzkoušela :D

A to je můj letní wihlist! Chápu, že někteří odsuzují tak drahé produkty a nejsou zrovna jejich oblíbenci. I já mám občas rozmanité názory a nechápu to. Jenže když nad tím popřemýšlím více, uvědomím si, že se moc nelíčím a jakmile na to dojde, požaduji po produktech dobrou kvalitu a výdrž. Za to si u něčeho musíte připlatit, takže jsem ochotna si na to našetřit. 

Jestli používáte některý z těchto produktů, určitě dejte vědět do komentářů. Ráda si přečtu vaše názory. ☺ A jaký je váš letní wishlist? 

You May Also Like

6 comments

  1. Naked Ultimate Basics sa ku mne dostala cca týždeň dozadu, je to ozaj skvelá voľba, ktorá sa oplatí! :) Ináč, luxusný wish-list <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za komentář! :) začínám nad její koupí přemýšlet čím dál víc :D

      Vymazat
  2. Já mám kosmetické wishlist na celý rok a snažím se ho poctivě plnit :) Jinak ten pudr od NYX bych také ráda vyzkoušela.

    Me&Sea

    OdpovědětVymazat
  3. Makeup od Urban Decay také chci vyzkoušet, ještě jsem ho neměla, ale všichni na něj pějí chválu. Nicméně jsem teď dělala velkou čistku kosmetiky a přemýšlím i o té tvářence od Narsu ve stejném odstínu, protože skoro všechny mé tvářenky letěly do koše. A ta kokosová maska je od Garnieru? Jsem si jí ještě nikdy nevšimla
    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maska není od Garnieru :) Dá se koupit v Sephoře myslím :)

      Vymazat
  4. Skvelé tipy! NYX milujem takže vždy pri líčení naň aj stavím :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat