SUMMER MAKE-UP / FESTIVAL LOOK

Krásnou neděli všem! ♥

Už dlouhou dobu jsem si říkala, proč nenapsat líčící článek? Nikdy jsem v tomto nebyla moc dobrá, ale teď, když jsou prázdniny, se vůbec nelíčím. A když už se teda někam chystám, na make-up si nechám dostatek času. Moc si to teď užívám a od té doby, co jsem si pořídila paletku očních stínů od Zoeva, přesněji Naturally Yours, líčení se mi pozdává čím dál víc. Navíc je teď festivalové období, tak proč neudělat zrovna look na festival? Tento sice nebude úplně výrazný, ale pro ty, kteří mají rádi přirozené líčení, to bude to pravé ořechové.

Momentálně na samotný make-up ani nesáhnu. I když mám teď na výběr doma tři make-upy (což je na mě vážně hodně), tak mi přijde nepříjemné na sebe dávat ještě nějakou vrstvu. Stačí mi jen korektor, kterým zakryji kruhy pod očima a další nedokonalosti. Pořídila jsem si FITme! Maybelline a nemůžu si stěžovat. Vyhovuje mi stejně tak dobře, jako tekutý korektor od Catrice.

Aby mi stíny vydržely co nejdéle (a vydržely!), použiji bázi pod oční stíny od značky Avon. V kalíšku je báze dost, jen to nanášení mi není dost příjemné. Dá se to však zkousnout, pokud víte, že báze stojí za to.

Celý obličej zapudruji svým miláčkem za 99,-, a to je Smooth Skin Powder od NYC. Naprostá dokonalost! Krásně zmatní, sedí k mé pleti a i po nanesení nejsou známky mastné pleti. Za mě jednička mezi pudry, což můžu potvrdit již druhým balením tohoto pudru.

Obočí jsem nikdy neřešila, ale teď mi přijde důležitější než samotné oční stíny nebo make-up. Pokud ho chci zvýraznit, vezmu na malý štěteček Timeless Chic, černý odstín s paletky Zoeva, a zvýrazním především prostřední část obočí a také hrany. A konečně jsem si také pořídila gel na obočí - NYX Brow Mascara v odstínu Black, kterým obočí zafixuji. 

Konečně se vrhám na úžasnou paletkou Zoeva Naturally Yours. Nejen, že obal vypadá krásně, ale i samotné stíny se dají použít jak na denní nošení, tak i na nějaké výraznější, večerní. V dnešním případě se bude jednat spíše o ten denní, jelikož sama ty výrazné moc neumím a teprve se učím s výraznějšími stíny pracovat.
Jako první sahám po stínu Soft&Sexy, kterým vyblendím okraje pohyblivého víčka, čímž udělám podklad pro další postup. Dále nanesu na pevnější štěteček stín Forever Yours, což je krásná metalická hnědá barva, díky které se bude víčko více třpytit. Do vnitřního koutku a na vnitřní stranu spodní linky dám Smooth Harmony, jemný béžovo metalický stín a spolu s tím nanesu opět Forever Yours a dokončím tak spodní linku k vnějšímu okraji. Pod obočí nanesu nejsvětlejší stín First Love, tím zvýrazníme samotné obočí.

Abychom dokončili líčení očí, nanesu řasenku od Maybelline the Colossal Big Shot Vollum'Express Mascara. Při prvním použití hodně lepila a byla dost mokrá, takže jsem ji několik dní nepoužívala a teď jsem si ji natolik oblíbila, že používám jen tuhle. 

Na tváře nanesu tvářenku z paletky od Makeup Revolution. Tváří se růžově, ale na pleti je spíše do broskvova. Takže udělá nádherný finish. Nesmíme zapomenout také na rozjasňovač, také z této paletky, na který jsem si zvykla a většinou ho nanáším při každém líčení. Je to můj favorit a ani nemám potřebu si nějaký nový pořizovat.

Už zbývají jen rty a jelikož je to léto, sahám po odstínu Pure Pink, opět od značky Avon. Je jemná a k přirozenému make-upu se skvěle hodí. Navíc je matná, což také preferuji. Celý look zafixuji fixačním sprejem od Avonu. 


Košile - Tally Weijl
Čelenka - @carbickovabijoux


Samotný look je dost přirozený a určitě mnoho z vás by zvolilo daleko výraznější a barevnější variantu. Pro mě, jako pro začátečníka v líčení, je tohle jednoduchý a rychlý make-up (a'lá, když nestíhám). Hodně podobný jsem měla na festivalu a vydržel mi celý večer. Od té doby jsem ho už několikrát použila na různé jiné akce. Působí neutrálně a jednoduše. Zvýrazní vaše oči, ale při tom to nebude křičet na vašem obličeji. Pokud máte podobné looky na svém blogu, určitě dejte odkaz pod článek, ráda se podívám :)

Těším se na vaše reakce a těším se na vás u dalšího článku ♥

You May Also Like

0 comments