The beginning of something new

Zdravím vás u nového článku! :) Trochu opožděně, když vezmu v potaz, kdy byl poslední článek vydán. Uběhlo několik měsíců, během kterých se toho u mě hodně změnilo. 

I já jsem tento rok patřila k maturantům. Řeknu na rovinu, že pro mě jako člověka, který se učil dobře, ale i tak se nervoval, byla maturita hotový horor. Připravovala jsem se vážně důkladně, nevynechala jsem jedinou otázku a vše si procházela minimálně třikrát. Na jednu stranu byly necelé tři týdny svatého týdne (svaťáku) super, co se týče na učení. Ale po stránce psychické jsem to vážně nedávala.. Přítel může potvrdit :D Byla jsem nervózní, chtělo se mi brečet každou chvilku a v hlavě jsem měla pouze slovo maturita. No prostě katastrofa... To však k tomu patří a když nastal den D, byla jsem méně nervózní než když jsem skládala zkoušky z autoškoly. Vytáhla jsem si dobré otázky a i když jsem češtinu neměla na výbornou, ostatní předměty se mi vydařily více než dost.

Během toho blázince jsem měla také přijímací zkoušky na VÚT v Brně, které jsem zvládla a už mám i po zápisu, takže můžu oficiálně prohlásit, že od září bydlím v Brně!!! :) Moc se těším (a nejen kvůli obchůdkům a kavárnám :D ) už jen kvůli novým lidem a hlavně na to, že konečně zkusím něco jiného. Na střední škole jsem nebyla na intru, takže to bude vážně něco nového. Avšak na druhou stranu si myslím, že mi bude hodně smutno, jelikož jsem byla doteď zvyklá být každý den doma. Od září mi už maminka nenavaří a ani nevypere :/ :D

Prázdniny mi tedy začaly dřív, ale já je trávím jak jinak, než brigádně. Někdo si řekne, že bych si měla prázdniny užít. Ovšem bez práce nejsou koláče a pokud si mám něco užít, tak až v druhé polovině prázdnin, kdy s přítelem budeme mít půlku brigády odpracovanou a pořád plánujeme a přemýšlíme, co podniknout.

Smysluplný článek to zrovna není. Snažím se pomalu vracet k blogování a to už jen z toho důvodu, že jsem si za úkol do diáře (Doller) zapsala více produktivního času. Do toho řadím i blogování, jelikož mě to dost baví a také si ráda přečtu blogy ostatních. Doufám tedy, že i vy čtenáři si rádi přečtete mé články, které se budu snažit dělat více smysluplné, užitečnější a propracované. 

Do té doby se mějte krásně a užívejte prázdnin! ♥


-Brno-♥

You May Also Like

0 comments