It's Sunday!!! #17

Krásnou neděli všem ♥ Už je to dlouhá doba, co jsem nenapsala na blog žádný článek. Za to se omlouvám, ale myslím si, že každý chápe to, že v tomto počasí, kdy člověk navíc bude maturovat a dělat přijímačky na vysokou školu, není moc času fotit za světla fotky a ještě potom psát články. Moc mě to mrzí, ale bohužel mám přednější věci, kterým je potřeba se věnovat. 
I tak ale nad blogem neustále přemýšlím. Zrovna před pár minutami mě napadlo, proč nevydat pohodový post, když akorát slavím narozeniny? Ano, slavím 19. narozeniny. Vůbec se tak necítím. Spíše jsem toho využila a celé odpoledne se válím u seriálu Chirurgové, který si mě vážně získal. 
Abych ponechala koncept tohoto formátu, což je shrnout 'můj život' za poslední dobu do tohoto článku, hned se vrhnu na to.

Koncem října mě čekaly nějaké vyšetření v nemocnici. Tohle se táhlo dlouho a doteď nemám výsledky. Což mě dost znervózňuje. Při této příležitosti jsem si nechala opravit mobil, přesněji Iphone 5 od kamaráda, jelikož ten můj s Androidem jsem měla chuť vyhodit z okna, protože nefungoval tak, jak měl. Z 'nového' mobilu jsem nadšená a hned další den jsme šli s přítelem na procházku, při níž jsem hned vyzkoušela, co mobil umí. Jsem z něj nadšená. A hlavně se tolik neseká.



Také mě čekal Gaudeamus v Brně, kde jsem opět jela s přítelem a udělali jsme si takový hezký výlet do Brna, které miluji čím díl více. Vysokou školu jsem si v rámci možností vybrala, teď jen doufat, že se tam dostanu. Jak jinak jsme se stavili do Starbucksu na kávu. Už ale dokonce i v Uherském Hradišti jsem našla super kavárnu, kde mi chutná zejména Cappuccino.



I vám přijde, že žádný hezký podzim nebyl? Pokud nepočítám asi jen tři nebo čtyři dny. Zimní bundu nosím už dlouho a začínám uvažovat nad zimními botami. Jelikož žijeme mezi kopci a sníh nás už navštívil, což jsem si opravdu užívala. 


Tento týden můžu nazvat jako velice chaotický. Ve středu jsem byla s přítelem v Jihlavě, kde jsem si vybrala šaty na stužkovací večírek. Jsou nádherné a za tu cenu jsem si řekla, že lepší snad ani neseženu. Ale nevzala jsem si je. Ve čtvrtek bylo volno, které jsem jak jinak prolenošila, haha. No a v pátek po škole jsem opět vyrazila s přítelem na cesty a to do Ostravy. Až tady jsem koupila ty šaty, jelikož jsem se bála, že najdu ještě hezčí a potom mě to bude mrzet. To se však nestalo, takže jsem je nakonec koupila. Kromě toho jsem stihla koupit i nějaké dárky na Vánoce. Docela začínám stresovat, jelikož moc nevím, co všem koupit. No a sladká tečka nakonec? Starbucks. Nejezdíme moc často do Brna nebo do Ostravy, takže jsem se fakt těšila a White Coffee Mocha (myslím, že se to tak jmenuje) vážně milujeme oba dva s přítelem. 



No a dnes mám narozeniny. Od maminky jsem dostala krásnou kytku, od přítele růžičku, kaktus (po kterém jsem prahla opravdu dlouho) a papuče (ty musí být, haha). Nemůžu říct, že bych se nějak dnes učila. Tento týden jsem se na to docela dost vykašlala. Jenže když je člověk unavený a ví, že ho čeká opět perný týden, nic jiného ani dělat nejde. 
Já doufám, že vy se máte také dobře. Je toho více, než jsem mohla čekat, ale myslím, že nakonec to všechno dobře dopadne. Doufám v to, že odmaturuji, dostanu se na vysokou do Brna a snad budu bydlet na bytě s přítelem. Ale kdo ví, třeba všechno bude jinak :) 

Přeji mnoho úspěchů do nového týdne a hlavně úsměv v tomto hnusném počasí ☺

Taková ta narozeninová fotka ☺

Instagram: jananuzikova

You May Also Like

4 comments