Tipy na seriály

Krásné červencové odpoledne :) Potím se za notebookem a přemýšlím, zda tento článek bude mít smysl. Už pár dní přemýšlím, že bych vám mohla sepsat seriály, na které jsem se již dodívala nebo se momentálně dívám. Už na začátku řeknu, že to jsou prostě klasiky, které jsem při sledování milovala. Proto si také myslím, že většinu z nich budete dost dobře znát. 


Když začalo bum Pretty little liars, myslela jsem si, že mě to bavit nebude. Nesmysl. Doteď se na to dívám a každý týden čekám na nový díl. Občas mě ten děj dost štve a ne jedenkrát jsem se do něj úplně zamotala. A ty pauzy jsou občas také nekonečné. Ale podle mě super seriál, jiný než ostatní. 

Nějak jsem toužila se u seriálu i zasmát. Proto jsem se s přítelem rozhodla dívat na How I met your mother. Kdo viděl, ví, jak se na to dobře kouká. Z Barneyho jsem nemohla a hlášky si kolikrát nemůžu doteď odpustit. Mělo to krásný, vtipný děj a to přátelství a lásky mě uměly dostat. A teď se přiznám, že u posledního dílu jsem brečela jako malá. Ale to se mi stává snad u každého seriálu či filmu. Jsem holt citlivka. 

Po dodívání jsem se už potřetí snažila začít dívat na The big bang theory. Po první sérii jsem se do toho zamilovala a i když věda není zrovna můj koníček, bavilo mě to. A víte co? Nesnáším Sheldona! :D Vím, že je charakterem tohoto seriálu, ale při dívání soucítím s jeho seriálovými kolegy. Ta jeho povaha je tak povrchní a to já nesnáším. Ale prostě mi to nedá a pořád se na to dokážu dívat. Je to takové to světové bum, které zřejmě každého chytne za srdce a jednoduše se na to musíte dívat :D

Na nějakou dobu jsem se chtěla odtrhnout od těch vtipných a občas nepochopitelných scén a na doporučení myslím Shopaholic Nicol jsem se začala dívat na Suits. Je to z právnického prostředí, kterému moc nerozumím a občas jsem nechápala vůbec nic. Ale opět se mi líbil děj a teď se začínám dívat na novou sérii. A holky, jedna z hlavních postav je sexy právník v saku, takže už máte jeden důvod navíc se na tento seriál dívat :D

Když už série pomalu končí, přemýšlím nad dalším seriálem. Tentokrát jsem dala opět na klasiku a konečně se dala na Přátelé. Vím, že většina z vás to viděla milionkrát, ale tohle měla být moje premiéra. Po půlce série to byla moje droga. Opět nechyběl vtip, lásky a hlavně to přátelství. Na konci jsem opět brečela. I když je to jen seriál, uvědomila, jak mám ráda své přátele a rodinu. Myslím, že každý seriál má něco do sebe. 

A co sleduji momentálně? Po shlédnutí filmů Sex ve městě mi to nedalo a začala se dívat přímo na seriály. Je to úplně z jiného soudku, ale ta ženskost se mi tady moc líbí a pokud jste také fanoušky tohoto seriálu, dáte mi za pravdu, že je zde úplně všechno. Koukám na to momentálně pořád. Jsem teprve u čtvrté série a nechci, aby byl konec, haha.

Není moc seriálů, na které se dívám. Momentálně se dost bojím, že s přicházejícím čtvrťákem a maturitou toho času nebude tolik. Snad si najdu na to tu chvilku, jelikož se mi zdá, že filmy vůbec nesleduji a seriály jsou pro mě více dostupnější a časově rozumnější. Už jenom kvůli tomu, že jedna epizoda trvá kolem půl hodinky. 
Pokud nevíte, kde se dívat na seriály, můžu doporučit topserialy.sk nebo také sledujufilmy.cz. Jen málokteré seriály jsem si stahovala. 

Až se dodívám na Sex ve městě, nevím, jaký seriál zvolit. Máte nějak tip? Co sledujete vy? ☺♥

You May Also Like

16 comments

  1. Vďaka za tie stránky kde sa dajú pozerať! Si poklad! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec zač, proto jsem to tady dala :D :)

      Vymazat
  2. Sleduji všechny z uvedených seriálů(jen n Sex ve městě jsem se zatím nedostala, je toho moc). Jinak The vampire diaries, The Originals, Game of thrones, Teen wolf, The walking dead, Person of interest, Utěk z vězení, Grimm, Arrow.... je jich hodně, možná jsem na nějaký zapomněla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. The Vampire diares, The originals, teen wolf, The walking dead.... moc mě tyto seriály nelákají a Game of Thrones je na mě moc drsné :D Ale děkuju moc za ostatní tipy ☺

      Vymazat
  3. Ještě třeba New girl a Two broke girls :)

    OdpovědětVymazat
  4. Doporučuju Mr. Robot, Scream, Doctor Who a Parks and Recreation :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pretty Little Liars a The Big Bang Theory úplně zbožňuji! Jsou to jedny z prvních seriálů, které jsem začala sledovat pravidelně♥
    Můžu doporučit Sherlock, Scream, Scream Queens, Glee a Stranger Things :)

    OdpovědětVymazat
  6. Máme to úplně stejné. Já psala takový článek nedávno a teď jsem v šoku, že jsem do něj zapomněla zařadit Sex ve městě :-O
    Můj blog: Veronique beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si potom všimla, že jsem také na dva seriály zapomněla :D :/

      Vymazat
  7. Na seriály mám úplně jiný vkus :) Sice jsem viděla pár dílu TBBT, ale rádoby "geekové" mě nezaujali :D Mám raději spíš něco akčnějšího a fantasy.
    http://fantasyalatriel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. HIMYM nebo TBBT určitě všichni znají, spíše mě láká povídání o těch úplně neznámých, protože je jich hrozná spousta, a tak nemám chuť zkoušet některé jen tak, ale radši na doporučení. Ještě by se mi líbilo, kdyby se to dalo seřadit jakože seriály typu Sex ve městě, seriály typu geek.. To by bylo přehlednější :-)
    Pavla - www.ockadokoran.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud budu příště psát nějaký takový typ článků, určitě to zkusím nějak seřadit :) Děkuji za názor :)

      Vymazat