KRASNAKAZDYDEN.CZ | Tuhý šampon kopřivový

Krásný den všem :) Opět jsem nestihla napsat nic nového, takže dneska vám sepíši opět novou recenzi. V jednom z předešlých článků jste zaregistrovali, že jsem spolupracovala se stránkou krasnakazdyden.cz. Vybrala jsem si dva produkty: hydratační sérum a tuhý šampon. Dnes se tedy konečně dostaneme k tomu druhému. Tento tuhý šampon je od značky Ponio a má sladký nádech cukrové pivoňky. Hmotnost je 30 g.


Začnu nejprve balením. Ono to vlastně ani balení nemá. Došlo mi to spolu se sérem v krabičce a samostatný šampon, který je taková velká tabletka nevím, jak to jinak popsat zeleno bílé barvy, došel pouze v papírovém sáčku. Hned, když jsem k tomu přivoněla, nádherně voněl po kopřivě. Bylo mi tedy jasné, že je to přírodní produkt. Ještě než se dostaneme k mé samotné recenzi, seznámím vás trochu více s tímto produktem.

Kopřivový tuhý šampon se sladkým nádechem je vhodný pro normální vlasy - krásně pění, dočista umyje a nezatíží vlasy. Doporučený pro romantičtější duše, které ocení příjemnou sladší, květinovou vůni. Kokosový olej a glycerin zároveň hydratují konečky vlasů, panthenol zklidní pokožku hlavy a citronová šťáva s kopřivou dodají lesk. Šampuk je vhodné kombinovat s některým z přírodních kondicionérů Ponio (ten bohužel nemám).

Pro upřesnění, šampuky jsou tuhé šampony - obsahují všechny účinné látky jako běžný šampon kromě vody - jsou tedy mnohem menší, nikde se vám nerozlijí a nepotřebují plastový obal. Jeden 30 gramový šampon vydrží tak dlouho jako cca 200 ml tekutého šamponu, 60 gramový jako 400 ml. Stačí ho vzít do ruky, promnout vím ve sprše po vlasech a rozpěnit prsty.


Teď se konečně dostáváme k mému názoru. Balení se mi líbilo a i vůně byla úžasná. Ovšem pro mě bylo nepraktické, že jsem samotný šampon pokládala pouze na vanu a když to bylo mokré, zanechávalo to na ní povlak. Avšak tohle nemůžu brát jako špatnou věc. Dále se přesuneme k samotnému mytí. Krásně pěnil, vážně úžasně. Až jsem byla překvapená. Bohužel po umytí mi vlasy tak moc nevoněly. Celkově šampuk poté jako samotná 'tabletka' nevoněla tolik, jako na začátku. To mi ani nevadilo, někdy jsem si dala na vlasy kondicionér, který vlasy krásně provoněl. Při mytí tuhým šamponem nebyly vlasy vůbec zatěžovány a bylo vidět, že je to něco jiného než ten normální chemický. To mi vůbec nevadilo, ba naopak. Pocit, že používám něco tak přírodního mě hřál u srdce.

Většinou si myji vlasy jednou za dva dny. U toho šamponu jsem to kolikrát vydržela i jednou za tři dny. Moc se mi nemastily a nevím, zda můžu říct, že mi více porostly. Mám neporušené vlasy (možná trochu od žehličky), takže vlasy jsou zdravější a mají důvod růst. Tohle tedy porovnat nemůžu. 
Šok nastal v té chvíli, kdy mi mamka dělala účes a řekla mi, že mám lupy. To se mi málokdy dříve stávalo. Začala jsem se bát, že je to tím šamponem. Když jsem si myla vlasy podruhé, všímala jsem si účinků více a zjistila, že mám pouze minimum lupů, ale i tak tam jsou. Po několika dalších umytí jsem zjistila, že to nemusí být pouze tím. Někdy jsem lupy měla a někdy ne. Ale myslím si, že nějaký vliv to na to mělo. 
Co se týče úbytku, jsem nadšená. Ubylo toho jen trochu a můžu teda říct a potvrdit, že vydrží dlouho. Podle mě bude super na cestování, jelikož zabere málo místa.


Se šampukem - tuhým šamponem jsem byla spokojená. Ovšem někdy jsem měla a pořád mám pocit pocit, že nedodává vlasům toho tolik, kolik by potřebovaly. Proto to teď dolaďuji kondicionérem, který vlasy doladí. Momentálně se těším na ty normální chemické šampony, protože mi už docela chybí. Tento si určitě nechám. A zřejmě na to cestování. Cena je 106 Kč a myslím, že pokud jste nadšenci přírodních produktů, tohle je pro vás jako dělané. 

Teď už je řada na vás. Zkoušeli jste někdy tuhý šampon? Já ho zkouším poprvé a nejsem z něho sice odvařená, ale špatný vůbec není. Proto se těším na vaše komentáře, zda s nimi jste také spokojeni :) 
Těším se na vás u dalšího článku, mějte se krásně a užívejte si prázdniny! ☺♥

You May Also Like

8 comments

  1. Já zkoušela kopřivový tekutý a ten mi moc nevyhovoval. Celkově jsou moje vlasy nehorázně labilní a dělají si, co chtějí, takže hledat dobrý šampon je pro mě porod :D.

    littlecapsule

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? A jaký tedy používáš nejčastěji? :)

      Vymazat
  2. Tento mám taky. Kombinuji ho vždy s kondicionérem Ponio - Candy mafia. Kondicionér by se měl použít vždy právě proto, aby dodal vlasům rovnováhu a při této kombinaci byly mé vlasy skutečně velmi příjemné na dotek. Žádná sláma :) A docela mě překvapilo jak napěnil. Měla jsem pocit, že ho musím dát strašně moc, aby trošku napěnil a pak jsem vypadala jak pěnová Marge Simpsonová :D
    Můj blog: Veronique beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za radu :) snad si ten kondicioner pořídím ;)

      Vymazat
  3. Šampon vypadá zajímavě, ráda bych ho vyzkoušela

    Roztomilosti ze ZOOTu

    OdpovědětVymazat
  4. Nějaký tuhý šampon chci vyzkoušet už dlouho, ale mám z toho docela strach. Nedokážu si představit, jak se s ním může pracovat, přijde mi na manipulaci hrozně nepraktický. :/ Ale rozhodně si ho někdy koupím. :)
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu tě. Ale jen ho vezmeš a tak ho budeš 'potírat' po vlasech :D Krásně pění, takže si člověk na tu manipulaci zvykne :)

      Vymazat