IT'S SUNDAY !!! #16 - Výlet na hrad Beckov

Krásnou neděli přeji! :) Už je to nějaký ten pátek, co jsem nenapsala žádný oddechový článek. Měla jsem kosmetickou horečku, kterou jsem vás nakazila. Tentokrát jsem si řekla, že je už načase opět vám ukázat nějaké ty střípky z mého života. Nebo spíše vám řeknu pouze jeden střípek, haha. 
Půlka prázdnin je za námi a já jsem si to uvědomila až dneska. Docela mě to naštvalo. Chtěla jsem si odpočinout, ale moc času na to ani nezbývá. Ano, občas lenoším. Ale i tak převažuje brigáda, která mě tento týden díky noční směně úplně zničila. A to myslím naprosto vážně. Jako by toho nebylo málo, v září máme velké vystoupení se souborem, takže teď probíhá jedna zkouška za druhou. A to minimálně tříhodinové zkoušky. Takže si mě umíte představit. Neustále propocená, nenamalovaná s kruhy pod očima. I tak si ale nemůžu stěžovat. Je toho moc, ale ve všem mě podporuje Honza. Plánujeme společnou dovolenou a pořád nevíme datum, z čeho já vážně šílím. Plánovali jsme také hodně výletů, ale do této doby se nám podařilo jít jen na jeden. A to právě dnes.
Už přes týden jsem chtěla nějakým způsobem využít a naplánovat víkend. Po dlouhém hledání a rozmýšlení jsem zvolila hrad Beckov na Slovensku, který se nachází pár minut od Nového Mesta nad Váhom, na západním Slovensku. Je to spíše zřícenina. Máme to od nás od hranic kousek. Vydali jsme se tam dnes dopoledne.
Počasí nám přálo a můžu říct, že až moc. Cestou jsem řídila a zpocená z nervozity jsem se vrhla na sluníčko, které pálilo až moc. Teklo ze mě a představa, že po výletě následuje zkouška se souborem mě ničila.
Výlet se ale přes nekonečné a úmorné horko vydařil. Na nějakém hradě jsem vážně dlouho nebyla, vlastně s Honzou ještě vůbec. Bylo to krásné, sami můžete vidět níže na fotkách. Hrad se mi líbil a nejvíce by mě zajímalo, jak to tam vypadalo a jak se tam žilo ve dřívějších dobách. A řekněme si na rovnu, že každý hrad má něco do sebe.
No už dost popisování, něco uvidíte na fotkách. My jsme si to užili a bylo to konečně malé zpestření od stereotypu brigád. Snad se srpen vydaří a ještě někam se podíváme. I vy si užívejte poslední měsíc prázdnin! :)

Byli jste už tyto prázdniny někde na výletě nebo dovolené? Navštěvujete také hrady a zámky? ☺












You May Also Like

6 comments

  1. Tam som už poriadne dlho nebola. Najvyšší čas si výlet zopakovať ♥
    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovědětVymazat
  2. Ten hrad mi učaroval, škoda, že až na Slovensku. Nadruhou stranu, důvod tam vyrazit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si, že pokud se člověk vydá na Slovensko celkově, má co navštívit ;)

      Vymazat
  3. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpovědětVymazat